from the blog.

istoselida

4 must για την ιστοσελίδα σου!

Σήμερα το να έχεις μια ιστοσελίδα φιλική προς το χρήστη (userfriendly), ελκυστική (engaging) και δυναμικά αυτοπροσαρμοζόμενη (responsive) είναι πιο σημαντικό από ποτέ. Άλλωστε, είναι πιθανό να είναι η πρώτη επαφή του χρήστη/ πελάτη με την επιχείρηση σου, οπότε πρέπει να βεβαιωθείς ότι θα είναι τόσο καλή, ώστε να “θέλει να τη γνωρίσει περισσότερo”.

 

Η ιστοσελίδα θα πρέπει να εμφανίζεται καλά σε όλες τις συσκευές

Θα έχεις ακούσει πολλά για το responsive design και μάλλον υπάρχει ένας καλός λόγος γι’ αυτό.  Η Google το έχει εντάξει ήδη στα αλγοριθμικά της κριτήρια και μάλλον “τιμωρεί” την ιστοσελίδα σου αν δεν είναι responsive ή φιλική προς τις κινητές συσκευές. Αυτό που κάποτε ήταν ένα μεγάλο μπόνους, τώρα είναι ένα must-have.  Έχεις δύο επιλογές. Είτε να βρεις μια εταιρεία που θα μετατρέψει την τρέχουσα ιστοσελίδα σου ώστε να προσαρμόζεται αυτόματα σε όλες τις διαστάσεις οθόνης ή αν δεν είσαι ευχαριστημένος με την τρέχουσα παρουσία σου στο διαδίκτυο να σκεφτείς σοβαρά πως ήρθε η ώρα να φτιάξεις μια ολοκαίνουρια ιστοσελίδα που θα παίζει παντού. Και με το παντού, δεν εννοώ μόνο σε κινητά και τάμπλετ, αλλά και σε μεγάλες οθόνες υψηλής ανάλυσης.

 

Ποιότητα και ανανέωση περιεχομένου

Αν η ιστοσελίδα είναι το παλάτι σου, τότε το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς. Η ιστοσελίδα σου θα πρέπει να περιέχει κάτι περισσότερο από λίγες στατικές σελίδες. Η Google, αλλά και άλλες μηχανές αναζήτησης θέλουν να βλέπουν ποιοτικό περιεχόμενο που ανανεώνεται τακτικά και όχι “μπαγιάτικο” περιεχόμενο που δεν αλλάζει ποτέ. Η τάση του ιστολογίου (blog) αποτελεί μια εξαιρετική λύση σε αυτό, καθιστώντας πολύ εύκολη την προσθήκη περιεχομένου με ενδιαφέροντα και χρήσιμα άρθρα που ενημερώνουν ή ψυχαγωγούν τους επισκέπτες τις ιστοσελίδας. Αν το site σου δεν έχει blog, είναι εύκολο να προσθέσεις. Και για όσους παραπονιούνται πως στο αντικείμενο που δραστηριοποιούνται δεν έχουν τίποτα που μπορούν να γράψουν, αναρωτιέμαι πώς μπορούν να πλησιάσουν το κοινό αν δεν του μιλήσουν και δεν του εξηγήσουν ποιοι είναι και τι κάνουν; Ο προγραμματισμός της αρθρογραφίας θα πρέπει να ενσωματωθεί στο πλάνο των υποχρεώσεων της επιχείρησης που θέλει να έχει διαδικτυακή παρουσία και να μην παραμελείται στο πέρασμα του χρόνου. Αν το καλοσκεφτείς, με ένα άρθρο την εβδομάδα θα έχεις πάνω από 200 σελίδες στα περιεχόμενα της Google μέσα σε λίγα χρόνια. Αν θέλεις να δεις βελτίωση στην κατάταξη των αποτελεσμάτων αναζητήσεων σου είναι ένα καλό βήμα για αρχή και κυρίως για να μην πλανάσαι πως οι “ειδικοί” που προσέλαβες για να σου φτιάξουν το SEO μπορούν να κάνουν θαύματα.

 

Σταθερό και ολοκληρωμένο branding

Το εμπορικό σήμα της επιχείρησης θα πρέπει να είναι συνεπές σε όλα τα κανάλια μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται, περιλαμβάνοντας την ιστοσελίδα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το διαδικτυακό μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, το έντυπο υλικό, τη συσκευασία, ακόμα και τη διακόσμηση της επιχείρησης. Δεν υπάρχει τίποτα λιγότερο επαγγελματικό από το λαμβάνεις για παράδειγμα ένα newsletter από μία εταιρία και όταν επισκέπτεσαι την ιστοσελίδα της να μην μοιάζει καθόλου με το email που έλαβες. Το branding ξεκινά από το λογότυπο, γι’ αυτό ο σχεδιασμός του θα πρέπει να είναι προμελετημένος, ώστε να μπορεί να αποδοθεί σε όλα τα μέσα επικοινωνίας. Και επειδή όλοι παρατηρούν το λογότυπο, αν είναι κακό, θα το δουν όλοι.

 

Αυθεντικότητα φωτογραφιών

Καταρχάς όπου είναι εφικτό, είναι προτιμότερο να γίνεται χρήση μιας πραγματικής αντί για μια “στοκ” φωτογραφία. Όσον αφορά τις στοκ φωτογραφίες από τα γνωστά site τύπου shutterstock, φυσικά και είναι πάντα καλύτερο από τις “λαθραίες” φωτογραφίες, όμως μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις. Τι θα είχε περισσότερο νόημα για έναν υποψήφιο αγοραστή, μια φωτογραφία από το χώρο εργασίας ή μια στοκ φωτογραφία με όμορφα πρόσωπα που χαμογελούν στην κάμερα; Να ένα σημείο που μπορεί να διαφοροποιηθεί μια εταιρία και να μην δείχνει όπως όλες οι άλλες. Δεν χρειάζεται απαραιτήτως ένας ακριβός φωτογράφος και ένα πολυδάπανος εξοπλισμός. Και τα έξυπνα κινητά μας μπορούν να κάνουν πολύ καλή δουλειά.

Φυσικά και δεν αρκούν αυτά τα συστατικά για μια πετυχημένη συνταγή, όμως κάποια πράγματα είναι σημαντικά να τα εφαρμόζουμε και όχι απλά να τα γνωρίζουμε.

 

 

You may also like

Reputation Popular Ranking Honor Branding Concept

Corporate Terms

Στη σύγχρονη εποχή που το marketing έχει γίνει πλέον εργαλείο των επιχειρήσεων, όλο και περισσότερο ακούμε ξενόφερτες λέξεις που δε μπορούμε να κατανοήσουμε ακριβώς τις διαφορές τους.

homepage

Τα βασικά στοιχεία που πρέπει να περιέχει κάθε homepage

Φανταστείτε ότι πηγαίνετε σε μια συνέντευξη για δουλειά. Φοράτε προσεγμένα, ταιριαστά ρούχα, περιποιείστε τα μαλλιά και το βάψιμο ή το ξύρισμα, χαμογελάτε και δίνετε τον καλύτερο σας εαυτό για να κάνετε μια όσο γίνεται καλύτερη πρώτη εντύπωση. Κάθε φορά που ένα νέο άτομο εισέρχεται στην ιστοσελίδα σας περνάτε από μια είδους συνέντευξη κατά κάποιο τρόπο. […]

Brand Branding Marketing Commercial Name Concept

Brand Positioning

Σε μια εποχή που η οικονομική κρίση είναι το κύριο χαρακτηριστικό της, το brand positioning έχει πολύ μεγάλη σημασία για τις επιχειρήσεις.